fredag 17 september 2010

20101017

Vilken dag! Allt som kunde ha gått snett har gått snett!!! Men imorgon tar vi nya tag.
Ibland är man bara klumpigare än vanligt och idag har varit en sån dag..

Idag efter jobbet så kom jag hem och fick se en näsblödande och fläskläpprydd liten flicka. Hoppsan så det kan gå när man vill göra mer än man kan. Men vi vet inte vad som hände..
Ont verkar hon iallafall inte ha.

Iallafall så ilade jag hem, skyndade mig att kasta i mig en supergod lax som Stefan hade lagat. Kastade mig i duschen för att lukta lite fräscht när jag sedan skulle åka till Ersmark för att få mysa med en liten liten kille. Så just efter 19.00 så anlände vi, och där väntade några timmar bus för lillan och kaffe till mamman (dom andra åt äppelpaj och godis..).

Imorgon väntar Leo´s Lekland. Ska försöka få med kameran så att jag kanske får med ett kort i bloggen oxå =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar