torsdag 16 september 2010

20100916

Har just lämnat lillan på dagis. Det är så enkelt att jag inte riktigt vet hur jag ska bete mig.. Jag måste skynda mig att ge henne en puss innan hon tultar iväg och ropa lite försiktigt hejdå. Då vänder hon sig leende om och vinkar. Hoppas verkligen att det fortsätter så!

Nu sitter jag och laddar för att laga lunch till mig och min andra hälft. Idag bjuds det på köttgryta med ugnsrostade grönsaker. Det blir nog lite potatis, sötpotatis, palsternacka och något mer.
Köttkrytan består av älgkött och kantareller. Hoppas att det blir mums!

Vid frukostbordet så berättade Stefan att det är hockey på vår tv ikväll så det är väl bara att ila hem efter jobbet och bänka sig framför tv´n och hoppas på en vinst =)
Kanske ska köpa med lite nötter och smaska på..

Hoppas på en spännande dag på jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar