lördag 18 september 2010

20100918

Åh, nu är vi hemma från Leo´s Lekland! Det var riktigt skoj och vi åkte tom. rutchkana, jag som är så höjdrädd =) Det är inte nerfarten jag är rädd, det är uppfarten.

Nu sover lillan och jag är helt knäckt. MEN jag har massor med saker som ska göras.. i en perfekt värld så skulle det ha varit gjort innan Stefan kommer hem från Luleå.
Har ingen aning när dom kommer, men dom skulle köra runt 12 och Tomas skulle vara hemma före 17.

På väg hem från stan så stannade jag till på smått och gott. Där köpte jag lite lördagsgodis till maken och hyrde en film. Sherlock Holmes.

NU ska jag försöka plocka undan så att det löns att ta fram dammsugaren.

1 kommentar:

  1. Men va i helvete! Min Erika har börjat blogga igen och jag har missat detta?!?!

    Sherlock Holmes har jag sett, den var jättebra! Somnade dock i slutet men det var inte filmens fel.
    kram på dig gumman, syns i morgon!

    SvaraRadera