onsdag 15 september 2010

20100915

Idag har hela familjen Andersson varit till Eddahallen, det var fantastiskt kul. Hade lätt kunnat stanna flera timmar! Glömde dock kameran hemma så inga bilder.

Vilket höstväder det har varit, riktigt blåsigt och regnigt. Stefan har varit ute och byggt i garaget, han gör det nu oxå. Han är duktig min kära.. längtar massor till det är klart så att vi kan lägga lite mer tid på oss. Just nu regnar det ju bara lite, och så söt är han ju inte ;-)

Ikväll följde jag med Ingrid till gymmet, sprang lite på löpbandet och körde lite crosstrainer. Vågar inte köra så hårt eftersom jag kör GI just nu. Får se om det ger resultat men jag har ätit gott tors-sön så nu ska jag väl kunna hålla mig ett tag. Men idag har varit en jobbig dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar