fredag 22 maj 2009

Nu är vi inne på 2:a dagen efter beräknad födsel.. det går ganska bra att vänta måste jag säga.
Det finns vissa saker som gör det lite jobbigt.. t ex att varje gång jag ska vända mig i sängen på natten så vaknar jag och det knastrar i svankområdet. Det känns verkligen som om jag inte alls sitter ihop med min kropp!
Men jag är ju iallafall skonad från att måsta gå på toaletten på natten, hade ett il förra veckan när jag gick på toa kanske tre eller fyra nätter men nu behöver jag inte gå upp ur sängen förren det är dax att kliva upp.

Idag har jag plockat lite i matkällaren, det blev inte mycket bättre men det kunde inte bli sämre heller, om man säger så..

Just nu sitter jag och väntar på att svärmor ska ringa för att vi ska äta pizza med dom idag. Stefans syskon ska oxå göra det... oj vad hungrig jag är!!!

Stefan är och kör med högtryckstvätten på bangolfbanorna just nu, funderar på att gå dit och kika hur det går för honom, känns lite risigt att inte ha varit ute idag när det är så fint väder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar