lördag 11 juli 2009

en fredagkväll på jörnsvägen

Tiden går så fort nu för tiden.. Lilly har hunnit bli dryga 5 veckor, fast det känns samtidigt som om hon har funnits en hel evighet.

Efter en dag på stan och Solbacken så åt vi ätit baugetter med räksallad och marängsviss, kollade på tv och film. Inte konstigt att jag stannat upp och fortfarande har 10 kg kvar..

Vår lilla flicka har blivit lite förkyld så hon sover inte mer än 4 timmar på natten innan hon vaknar och är lite ledsen, men det ska säkert gå över men hon har smittat sina föräldrar lite.

Stefans fot ser hemsk ut, men han har ju myror i brallan så stilla sitter han inte för det.

Lilly har ätit flaska för första gången ikväll, oj vad hon slukade innehållet. Det känns så skönt att jag kan lämna henne med sin pappa om jag ska göra något någongång. Har inte provat ersättning än men det tar vi när det kommer (eller nåt).


Lilly har hittat ett intresse nu oxå, kanske blir hon stjärnskådare när hon blir stor =)

Ikväll blir det kanske grillparty i Ersmark och sedan samkväm med folk innibyn
Ha en trevlig lördagkväll!

11 kommentarer:

  1. Låter precis som mammalivet. Fika och gosaker, träffa folk och mest bara mysa. Tack för att jag fick träffa gullungen, hoppas på fler gånger nu!

    SvaraRadera
  2. Åh, så mysigt det ser ut! Förutom foten...Jag har 10 kg kvar och mina barn är få se... 6 och 8 år.... Eh...=)

    SvaraRadera
  3. Din blogg är helt knäpp... för ganska ofta så går det inte att kommentera!!

    Finns min sjal hos er? Hur gåre med Lilly? Hon verkar pigg å gla i alla fall. Vi kan väl höras framöver?

    SvaraRadera
  4. Långt mellan inläggen här...

    Om du inte uppdaterar snart måste vi nog träffas så att du personligen får berätta allt som hänt med Lilly och med er!

    SvaraRadera
  5. Nej det blir nog inte att fara ner i Sep men tack för erbjudandet =) Jag ska ner nu till veckan för min morfar fyller år och jag har en plats över i bilen ifall någon skulle vilja ha en gratisresa ner till Gävle. Men det verkar inte vara någon som nappar på mitt erbjudande. Det är både bra och dåligt, jobbigt att köra hela vägen själv men skönt att få lyssna på sin egen musik =)

    SvaraRadera
  6. Tja, kanske torsdag.. Ska ändå baka till kalas till helgen... Vi tänker på saken nån dag!

    SvaraRadera
  7. Fast du... Kusmark är ju ännu mer lantluftigt för stadsborna..! Den du! Tänk över saken!

    /Frida

    SvaraRadera
  8. Hejsan, vad fina ni var i tidningen! Och vilken fin pyjamas hon hade på bilden ;-)!!!

    Uppdatera nu så vi får se hur stor hon blivit!

    SvaraRadera
  9. GRATTIS PÅ BRÖLLOPSDAGEN!

    Hur har den firats?

    SvaraRadera
  10. men herreguuuu Erika varje gång jag går in på din blogg ser jag Stefan jävla blåslagna fot... har sett den i snart 2 månader - U.P.P.D.A.T.E.R.A - M.E.R.A!!!!

    SvaraRadera